COP15

Jag känner att jag inte borde ha så höga förväntningar på klimatmötet i Köpenhamn.
Jag vet att det är för sent att vara pessimistisk men det är ändå så att ersättnings förslaget till Kyoto protokollet var vidrigt.

Att gynna i-länder på u-länders bekostnad... Hmmm... Jag tror inte att det är lösningen på det globala klimatproblemet om jag ska vara helt ärlig. Det gör snarare saken värre.

Jag sitter i alla fall varje morgon och väntar på glada nyheter från COP15.
Den senaste bra nyheten var att USAs miljödepartement gick ut med att de har insett att landet behöver miljövänligare energi.

De kommande inlägg kommer att vara relaterade till klimatfrågan och COP15

Kommentarer
Postat av: O

Jadu håller helt klart med i den frågan!

2009-12-11 @ 09:38:57
URL: http://orgasme.blogg.se/
Postat av: muuen

sv: taaack nisse! :)

2009-12-12 @ 16:52:06
URL: http://darthmuuen.blogg.se/
Postat av: ali

مهلا يا أمي هي عاهرة

2010-02-01 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0