Sluta tro att det gör er snygga.

Ni behöver inte smeta in brunkräm, concealers, anti-rynk kräm i ansiktet.
Ni behöver inte smeta idomin över läpparna.
Ni behöver inte färga håret, det finns en anledning att ni har just den hår färgen. Den matchar resten av kroppen.
Ni behöver inte kladda ihop ögonfransarna med mascara.

För mycket smink och framförallt smink ni inte behöver gör inte er snyggare.
Ni duger precis som ni är.

Jag är så otroligt trött på att det är så många tjejer som tror att de ser vidriga ut om de inte sminkar sig. Det är inte sant, det är en lögn att ni är fula utan alla kemikalier ni smetar in i ansiktet.
Det stör mig som fan att tjejer måste spruta in skit i pattarna, i röven, i läpparna (ja du ser ut som en apa Kissie), ta bort saker från magen och låren. Det är inte lösningen på att bli accepterade, ditt utséende får inte folk att tycka om dig. Om du inte har en sjukdom som tvingar dig till plastik operation låt bli förihelvette. 

Folk som inte kan se förbi utséendet är ignoranta, dumma.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6122718.ab

Kommentarer
Postat av: alice

varför får den där atrikeln med sabina så mycket uppmärksamhet?!

2009-11-14 @ 22:47:58
URL: http://almaco.blogg.se/
Postat av: Linda Green

Bara man är nöjd med sig själv så tycker jag faktiskt inte att det spelar någon roll hur man ser ut.

2009-11-14 @ 23:46:28
Postat av: linda,

så länge man känner sig fin själv får man ha hur mycket skit i fejjan man vill : )

2009-11-15 @ 14:19:13
URL: http://essby.blogg,se
Postat av: anna

SV:



man får mensvärk även fast man onanerar regelbundet?

2009-11-16 @ 00:14:12
URL: http://makinglove.blogg.se/
Postat av: T

SJukt, helt enkelt sjukt... (syftning på tidnings artikeln.)

2009-11-16 @ 07:10:04
Postat av: Pontus

Jag hatar xbox

2009-11-18 @ 21:50:15
Postat av: ASd

Varför orka bry sig om hur andra ser ut? Bara för att du misslyckades med dig själv så behöver du ju inte hata andra för att dom ser ut som dom vill

2009-11-18 @ 21:52:48
Postat av: cpa

jag håller med ASd låt alla se ut som dom vill du har fan ingenting med deras liv att göra.

2009-11-18 @ 21:56:01
Postat av: evelinn

Jag är ditt största fan nisse. jag bara älskar dig! snälla kan du inte träffa mig nån gång. ååååhhh äslaaar dig. äääähhhhh <3

2009-11-20 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0