Smygrasister är de du ska se upp för, inte gaphalsarna.

Det är helt sinnessjukt hur många smygrasister det finns här i världen. Idag när jag satt på bussen överhörde jag två tjejers konversation. De pratade om något väldigt aktuellt, Sveriges invandrings problem. De använde ord som "man vet ju hur de där är", "trött på att de tar våra pengar och jobb", "de går bara på socialbidrag" och det sista de sa innan jag la mig i var: "de borde anpassa sig".

Det blev droppen för mig och jag frågade vad de skulle anpassa sig till. De kunde inte svara på den frågan. Så jag fortsatte på ämnet. Tycker ni att de ska försvenskas? Tycker ni att de ska klä sig i grått, svart och beigt så att man ska smälta in i väggen? Tycker ni att de också ska titta igenom titthålet innan de går ut för att slippa prata med någon? Tycker ni att de ska stå under köksfläkten och röka? Tycker ni att den enda sortens ilska de ska visa är skitsnack bakom någons rygg?

Det finns inget värre än folk som inte kan argumentera för sina rasistiska åsikter.
Det är inte gaphalsarna på plattan ni ska akta er för utan de som är rasister privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0