Fest

Igår kväll gick det hett till, ingen tvekan om det... Eller inte... Jag var på mormors 65-års kalas. Så man sitter där och ler som en idiot och skakar hand med folk som tydligen känner mig, jag känner igen dem lika mycket som jag känner Obama. Efter varje handskakning och nogranna granskningar av de som var där drar jag en enkel slutsats: Ungdomar vi MÅSTE skärpa oss med hög musik, det var nog inte en jävel där som inte hade hörapparat.

Jag tycker inte att man ska gå ner i vikt jag är starkt emot det i ALLA fall, med undantag för när det börjar hota hälsan. En hel del av de som var på "kalaset"var diabetiker, och fyfan vad de måste banta! Har man ingen livslust om man utsätter sig för den risken eller är man bara lat!? Kanske verkar pessimistisk men ni skulle bara ha sett hur många det var som  proppade sig fulla med sötsaker och annat som droppade fett. Kanske ska hoppa över en dokumentär om barns övervikt i USA istället gör en om pensionärer i Europa.

Är det bara jag som tycker att det är extremt oartigt att när det står tydligt att man ska komma klockan 4 på inbjudan och så kommer hälften redan vid tre?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: tim

Man kommer inte tidigt man kommer 15-30 min sent det är arigt om det är många som kommer.

2009-10-12 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0