Förtydliga

Jag måste bara reda ut en sak, det jag skriver om är aldrig en lögn, ALDRIG.
Det jag skriver är min åsikt, det innebär inte heller att det jag säger är enligt mig det som stämmer. Jag TROR att det kan stämma men är öppen för förslag om andra har vettiga argument.

Det jag skriver är öppet för tolkning, så om ni tolkar något jag skrev på ett visst sätt betyder det inte heller att det var så jag menade det. Så kom inte till mig och säg att jag är psykist störd för något NI har en egen version på, det är inte mitt fel. Så innan ni kommenterar kan ni väl tänka igenom vad jag faktist menar med inlägget, de flesta av er är gamla nog att kunna granska saker och ting. När ni inte är säkra ta saken med en nypa salt bara, det behöver inte leda till att folk ska klanka ner på mig för deras misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0