Varför har kvinnor sex?

Det finns en snubbe som heter David Buss. Han skrev boken "Why women have sex", han fascinerades utav kvinnors motiv till sex så otroligt mycket att han var tvungen att skriva en bok. Utav 1000 kvinnor som intervjuades kom det upp 237 olika anledningar.
David Buss sa så här: "Jag upptäckte att kvinnors sexuella psykologi var mycket mer komplex än jag föreställt mig."
När är saker någonsin så som man förväntar sig?

Känslor för partnern kom väldigt långt ner på listan, har folk äntligen fattat att sex och kärlek är samma sak!?
De vanligaste anledningarna var att de helt enkelt bara var kåta eller tände på en kille. Äntligen börjar tjejer ta för sig på samma villkor som killar!
Det fanns en del anledningar som gav mig ett leende som t.ex. var att det höjde deras självkänsla. Jag skulle i princip kunna ligga med de flesta bara för att få de att må bättre.
Resten var bara rent av patetiskt : "Det är det närmaste man kan komma Gud", "Jag tyckte synd om dem", "Jag ville hämnas så jag gav honom klamydia" och det mest tragiska... "Jag vill ha en ful kille eftersom han inte kommer vara otrogen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0