Hur det börjar och om Aborter

Hejhopp de som läser!

Jag har ingen aning om varför jag gör det här men det känns som att en blogg kan funka rätt bra i att få ner tankar och åsikter och göra dem offentliga.
Vi kan börja med mig, jag är 15 bast och kanske lite onödigt bitter. Jag klagar på i princip det mesta som är aktuellt och om det inte är klagomål har jag synpunkter på det. Folk säger att jag är för ung för sånt här.

Jag skiter i vad folk tycker nu och ska gnälla, klaga och uttrycka mig precis som jag vill i den här bloggen. Detta inlägg ska handla om aborter.

Jag är inte emot abort, absolut inte. Samtidigt tycker jag att man inte ska ta lätt på saken. Om det går lite snett på en fest och man blir på smällen ska man inte knalla ner till närmaste barnmorskemottagning och be om en abort. Anledningen jag tycker att abort är okej och inte ett mord är rätt simpelt. Om ett foster är ett liv är både sperma och ägg det. Då ligger vi RIKTIGT illa till och man kan inte ens ro för det. Tjejer blöder i en vecka en gång per månad och de kan inte ro för det om man inte vill sterilisera sig och det är det bästa alternativet... Samma gäller för killar, det finns statistik som säger att 96% av alla killar runkar regelbundet. Om man följer teorin om att ett foster är ett liv så säger man att varje gång en tjej har mens slocknar ett liv, varje gång en kille kommer så slocknar... Ganska många liv i det fallet. Om man tänker steget längre kan man ju kanske se ett samband mellan den teorin och att den Katolska kyrkan. Enligt den Katolika tron så ska tjejer var mindre värde än män, det kanske beror på deras okontrollerade mens, ska man inte se sånna saker mellan fingrarna? Dessutom... Har man inte väl starkt förtroende för killar att de inte runkar? Vafan för eller senare kommer man i brallan i alla fall! Lättar man inte på trycket så händer det automatiskt.

Abortmotståndare fick bara itne knulla när de var ungdomar därför klagar de som de gör!

Religion är så jävla bakåtsträvande!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Darth Erac

Tja nisse trevlig blogg kommer läsa regelbundet och om jag har annan åsikt kanske debbatera OK?

2009-09-26 @ 11:42:56
Postat av: Ludde

kanske inte var en så dålig idé av dig att starta en blogg, du har ju åsikter om det mesta :P

2009-09-26 @ 12:09:39
URL: http://youtube.com/swebassmasta
Postat av: Hannes

Right on Nisse! :D

2009-09-27 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0