Hur var det med mitt hopp nu igen?

Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag har varit i Idre och lärt mig åka bräda.

Jag tippsades om det här. http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/mandatperiodens-samsta-ide_4454941.svd

Det är helt sanslöst om att det över huvudtaget kommer på tal att man ska hänga ut MISSTÄNKTA sexköpare offentligt. Att avskräcka är en sak men att förnedra misstänkta innan domen har fallit ska inte ens komma på tal.

Detta uttalande från Beatrice Ask får mig att ifrågasätta hennes kompetens som ansvarig för trygghetsreformen som moderaterna ska dra fram inför valet i september. Jag hoppas att det bara var något som hände en enda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0